Friday, December 16, 2011

kalau dan kalau...

i'm wondering right now..

mase kembali berputar pada tahun 2007

aku terfikir..

kalaulah aku tak terima masuk ke imtiaz

aku mungkin takkan dapat membaca Al-Quran satu juzuk sehari

kalau aku tak diterima masuk ke imtiaz..

aku mungkin takkan mampu memakaikan mahkota untuk ummi n ayah di akhirat kelak

kalau aku tak diterima masuk imtiaz..

aku mungkin takkan menutup aurat dan tak mungkin aku akan memakai jilbab sprti hari-hari aku di imtiaz

kalau aku tak diterima masuk ke imtiaz

aku mungkin takkan mampu menjaga ikhtilat antara laki-laki dan pompuan...

kalau aku tak diterima ke imtiaz

aku mungkin seorng yang kurang adab serta kurang agma

kalau aku tak diterima ke imtiaz..

aku mungkin akn saling bertukar-tukar psangn..

couple sana couple sini

berkepit sana-berkepit sini

sungguh..aku sangt bersyukur sbb aku diterima di bumi imtiaz

mungkin ALLAH mahu mnjga aku...

terima kasih ALLAH n WO I NI ALLAH!!

No comments:

Post a Comment