Thursday, December 29, 2011

Kenangan yang lalu

Aku sedang lepak-lepak atas katil...
sambil memandang siling bilik yang penuh dengan sarang labah-labah!
Aku teringat waktu aku kat sekolah dulu..
Dorm As-Syafaa' menjadi saksi merakam kenangan kami bersama
Aku sungguh sedih tatkala aku memikirkan kenangan itu..
Aku sudah tidak dapat lakukan rutin harian aku di sekolah bila aku duduk di rumah
kat rumah ngan sekolah mane samelah!
Aku teringat masing-masing sibuk stdy..tak kurang juga yang stado..
huh...kenangan...memang sedih bile kita ingtkan???
tapi semua tu dah tak dapat diulang kembali..
aku cuma dapat mengucapkan terima kasih buat semua kekawan...terutama budak dorm As-syafaa'
teringat ragam setiap orang.

Siti dengan Fahrin Ahmadnya..hahaha..sampai tampal gambar Fahrin Ahmad kat meja stdy..

wnm dengan lukisan nya dan sajak jiwang serta novelnya juga..dia bercita-cita untuk menerbitkan novel sendiri.Semua novel yang telah di ciptanya sangat menarik..Aku cuma berharap agar dia dapat menjadi penulis novel yang terkenal!

Humairaa': seorang yang kreatif ..semua hasil kerja dia pasti cantik dan menarik..!selalu dengar maslah aku!

Tengku: suka menyanyi dan dialah peneman aku dikala tidur..hehe..taiko bola jaring

Adang: pergh!!!bab melukis serah kat dye...lebih kurang cam wnm ngn humairaa'

Cah: ketua dorm yang paling berkaliber.hahah..tak tahn pedas bile makan mee sup...lau time lam kelas kene                                selalu tgk die sebab nnti tak sedar dia dah tertido..hahah...suka pakai jam loceng yang paling kuat walaupun hakikatnya memang dia tak dngr langsung..

al_sab: budak ni paling banyak tanya..dan aku rasa dialah paling unik sekali..suka bertanya soalan yang boleh membangkitkan kemarahan orang tapi dia sangat baik dan suke tolong orang.

Oh ha ni: seorang yang sangat unik juga..minat korea macam aku jugalah.baik hati.

Mop: bijak tapi nakal.. first2 dia baru masuk sekolah aku macam budak biasa tapi sebaliknya..sangat bijak!!

Dah: seorang yang cantik dan menarik..lau stdy sambil baring konpem tertido!!tak sampai 5 minit.

ai_nafi: seorang yang baik hati.dan suke tolong orang,

Syk: baik,alim,bijak n comel,,pendiam jugaklah..

ahmar: seorang yang snsitif dan perlu berhati-hati kalau nak bergurau..hehe

dan semua banat wali yang lain sangat2 baik dan aku sayang korang semua walau ape pun yang terjadi!!!~saranghae~

No comments:

Post a Comment