Saturday, December 24, 2011

post facebook

Ketika aku tengah melayan facebook.,

tetiba aku terdetik untuk menekan home di laman muka buku tersebut.

Aku teringin tengok komen-komen kawan aku di laman tersebut!

Aku pon meniliti satu-satu post dari friends!

Tetiba aku tertarik dengan satu wall post ini

dan aku sangat terperanjat sehingga mata aku membulat

Masya-Allah!itu sahaja yang dapat aku ungkapkan waktu itu

Tak sangka aku akan membaca post wall ini!

"Seronoknya hari ni!dapat ciuman daripada orang tu!ciuman kat bibir pulak tu!"

waktu tu aku tak tahu nak cakap apa.!

Terkilan pon ada!Marah pon ada!Benci pon ada!

Cuba korang fikir!

Pasangan ini pasti bukan pasangan SUAMI ISTERI!

Aku sangat sedih dengan dunia sekarang!

tersangat kecewa!

siapa yang perlu dipersalahkan?

masing-masing menuding jari ke arah orang lain!

Aku sudah tak tahu!

sepatutnya HUKUM HUDUD wajib dilakukan di negara kita!

tapi masing-masing mengikut nafsu masing-masing dan enggan melaksanakan hukum tersebut!

Korang jangan menyesal suatu hari nanti kalau korang terbaca dekat post facebook or tagged even twitter

"Seronoknya hari ni! Aku telah melakukan zina!"

Minta dijauhkan!

Tapi itulah hakikatnya!

Tiada siapa yang boleh jangka pada waktu itu!

Oleh itu marilah sama-sama menegakkan agama islam1

Allahuakbar!



No comments:

Post a Comment